Wprowadzenie - Podstawowe umiejętności
Zmodyfikowany: 20 dni temu przez Salem (102,096)


Wróć do Wprowadzenie

---

W świecie internetowej gry Margonem wyróżniamy następujące profesje:

Wojownik

To potężna postać władająca białą bronią, głównie dwuręczna, posiadająca dużo życia i potężne opancerzenie. Wojownikami stają się wszyscy gracze, którzy posiadają dużą siłę i wykonają zadania dla mistrza wojowników Glenkusa ukrytego wśród ruin zburzonej twierdzy. Dla początkującego wojownika najważniejszymi sprzedawcami są Handlarz Merlung z Obozu Wojaków i Unil w Ithan.


Łowca

Jeśli usłyszysz świst strzały nad swoją głową możesz być pewny, że masz do czynienia z łowcą. To postać mająca bardzo wysoką zręczność, a jej głównym uzbrojeniem są łuk i strzały. Nosi lekką zbroję i jest bardzo szybki. Mistrzem łowców jest Irminia, piękna łuczniczka, ukryta wśród bezdroży na zachodzie. Początkujący łowca powinien zapoznać się z ofertą sprzedawcy Entiego z Myśliwskiej Wioski i Huslina w Ithan.


Mag

Potężne moce i zapach ozonu w powietrzu to jedne z wielu konsekwencji posługiwania się magią. Mag jest ubrany zazwyczaj w długie szaty i ustawicznie trenuje swój intelekt, by móc używać potężnych czarów, różdżek i lasek magicznych. Herosem, który uczy już doświadczonych magów jest Estoteles skrywający się w mrokach swojej podziemnej siedziby. Gracz, który chciałby się wcielić w maga, powinien zobaczyć, co ma do zaoferowania Fania z Szamańskiej Osady, a później odwiedzić Jarena – wielkiego maga, który ma swój pokój na pierwszym piętrze Baraków w Ithan.

Paladyn

Siedzibą dostojnych paladynów jest ratusz w mieście Karka-han. Ci święci wojownicy władają jednocześnie mieczem i tarczą, oprócz potężnych zbroi posiadają zdolności magiczne. Paladyni przede wszystkim rozwijają siłę, ale potrzebny jest im również intelekt. Mistrzem tej profesji jest van Saur zlecający zadania dla śmiałków z wysokości swojego tronu. Początkujący paladyn powinien wprawiać się w walce mieczem, jak zwykły wojownik, a dopiero później rozwijać swój intelekt, by móc skorzystać ze sprzedawcy przedmiotów dla paladynów w Ratuszu w Karka-han.

Tropiciel

Jeśli zauważysz, że strzała, którą zostałeś rażony, sprawiła, że Twoja zbroja pokryła się szronem to możesz być pewien, że w pobliżu ukrywa się tropiciel. Ta profesja doprowadziła do mistrzostwa połączone techniki łucznicze i magiczne, dzięki czemu stała się prawdziwą zmorą swoich wrogów. Absorpcja magiczna i strzały wykorzystujące moce żywiołów to bardzo ważne atuty odróżniające ich od łowców. Mistrzem tej profesji jest Yrfan, którego na pewno odnajdą podróżnicy na Błędnym Szlaku. Podstawowe wyposażenie tropiciela posiada Nutris ukrywający się w Lesie Tropicieli.


Tancerz ostrzy

Wojownik, który trzyma dwa krótkie miecze może wywoływać śmiech, lecz tylko do pierwszego starcia. Tancerz ostrzy używa obu broni zarówno do ataku, jak i parowania ciosów. Jego wielka zręczność nie pozastawia miejsca nieprzyjacielowi na najmniejszy błąd. Mistrzem tej elity wojowników jest Grafinia Nimue zamieszkująca Nithal. Początkujący adepci tej profesji kształcą się Cygańskiej Wiosce, a podstawowe wyposażenie posiada, oprócz Gunariego, Alrik z Torneg.


Profesję wybiera się podczas rejestracji konta. Do 20 poziomu statystyki bazowe wybiera za nas system, w zależności od posiadanej profesji. Później przy każdym awansie na kolejny poziom doświadczenia można samemu rozdać jeden punkt statystyk.

---

Wróć do Wprowadzenie