Wprowadzenie - Innowacyjność
Zmodyfikowany: 119 dni temu przez Mateusz z Rocevaux (27,513)


Wróć do Wprowadzenie

---

Margonem od początku jest projektem grupy studentów z Politechniki Śląskiej, której (od 2011 roku) przewodził Zły Patryk. Gra została udostępniona dla graczy, ale pracę nad nią cały czas trwają. Kraina od strony fabularnej, przestrzennej, jak i systemowej wciąż się rozwija. Grupa ludzi pracuje w każdej swojej wolnej chwili, by pojawiały się nowe questy, lokacje i elementy, które jeszcze bardziej urozmaicą grę. Margonem nie jest zamkniętą krainą oddaną graczom i zostawioną samą sobie. Nikt nie sądzi, że jej rozbudowywanie kiedykolwiek się zakończy :-).


Jeśli interesuje Cię gra od strony technicznej, skąd, co się bierze, jak są przeliczane współczynniki i jaki mają wpływ na grę oraz walkę powinieneś przeczytać artykuł: Mechanika gry oraz dział Pytanie techniczne na forum Margonem. Wtedy na pewno zdasz sobie sprawę, że w tej najniższej warstwie, bez grafiki i upiększeń, każda gra RPG to czysta matematyka. Wzory pomagają zrozumieć rozgrywkę, ale jeśli będzie to dla Ciebie czarna magia – nie przejmuj się! Najważniejsze to przecież czuć klimat i dobrze się bawić!

Świat gry cały czas się rozwija. Pracuje nad nim bez ustanku kilka osób, głównie te, które są opisane w dziale Twórcy na stronie głównej. Ciągle powstają nowe grafiki przedmiotów, postaci i potworów do gry. Ekran gry jest cały czas dopracowywany, rozbudowane zostanie forum, system klanów i pojawią się nowe współczynniki mające wpływ na walkę. Ciągle toczy się proces wymiany bezpłatnych grafik na wykonane specjalnie dla Margonem, które teraz lepiej budują atmosferę gry i jej niepowtarzalność. Naszą satysfakcją z wykonanej pracy będzie Twoja dobra zabawa!

---

Wróć do Wprowadzenia