FAQ - Smocze Łzy
Zmodyfikowany: 239 dni temu przez Thinker (17,795)


Ten dział jest już nieaktualny, prosimy używać Panelu rozwiązywania problemów

Smocze Łzy - FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


1. Gdzie mogę zakupić Smocze Łzy?
Zakup Smoczych Łez możliwy jest w Konfiguracji Gry, kliknij tutaj.

2. Wysłałem SMS, czekam już 20 minut i nie otrzymałem kodu zwrotnego!
Niekiedy tak się dzieje. SMS zwrotny przeważnie dochodzi w 5 do 20 sekund po wysłaniu naszego SMSa. Bardzo rzadko zdarzają się jednak opóźnienia, które wynikają z wątpliwej jakości usług świadczonych przez różne sieci telefonii komórkowej (Era, Orange, Plus, Play). Rekordowe opóźnienie wynosiło 4-5 dni! Tak więc jeżeli dobrze wpisaliście kod, to SMS zwrotny na pewno otrzymacie.

3. Wysłałem SMS i zamiast kodu zwrotnego otrzymałem wiadomość: "Twój sms nie został rozpoznany, sprawdź numer i treść i ponownie wyślij sms".
Prawdopodobnie źle wpisałeś kod! Następnym razem wpisz dokładnie taki kod, jaki pokazywany jest na stronie Panelu Płatności. Twój SMS niestety przepadł, a my w tym wypadku nie możemy Ci pomóc.

4. Zawsze kupowałem SŁ przelewem, a teraz nie mogę.
Sprawdź czy Twój bank obsługuje przelewy w dni wolne od pracy oraz w godzinach nocnych. Używaj przelewów tylko w tym czasie, gdy jest obsługiwany przez Twój bank. Lista najpopularniejszych banków Polski i czas obsługi płatności elektronicznych dostępna tutaj.

5. Chciałem kupić Smocze Łzy za pomocą karty płatniczej, czy jest to możliwe?
Nie, nie jest to możliwe. Można kupować tylko za pomocą SMS, przelewów oraz wpłaty na Poczcie.

6. Dlaczego za SMSy dostajemy tak mało Smoczych Łez? Przecież w przypadku przelewu za 1zł otrzymujemy 1 Smoczą Łzę, a w przypadku SMS – prawie dwa razy mniej!
Płatności SMS są nieopłacalne i dla graczy i dla nas. Z SMSa za 11zł dociera do nas może jakieś 40% jego wartości. Większość zabiera operator telefonii komórkowej, firma serwująca płatności online oraz nasze państwo (podatki). Dlatego polecamy SMSy do szybkiego kupna niewielkiej ilości Smoczych Łez, a w przypadku zapotrzebowania na wiele SŁ – polecamy wpłatę na Poczcie lub przelew bankowy.

7. Co mogę kupić za Smocze Łzy w grze Margonem?
a) Przeczytaj artykuł o Smoczych Łzach na stronie głównej Margonem: Smocze Łzy - strona główna Margonem
b) Przeczytaj artykuł o dodatkowych usługach na stronie pomocy: Smocze Łzy - Cennik
c) Przeczytaj osobny artykuł na temat kwater do wynajęcia: Przewodnik po kwaterach

8. Mam problem lub reklamację transakcji zakupu Smoczych Łez
            W przypadku SMS - o ile wysłałeś go z poprawną treścią na jeden z trzech podanych numerów - powinieneś otrzymać SMS z kodem zwrotnym. Jeżeli spełniłeś te warunki i chcesz złożyć reklamację to napisz e-maila na adres: pkozak@op.pl. E-mail z reklamacją powinien zawierać: 1) Datę wysłania SMS, 2) Numer, na jaki wysłałeś, 3) Numer telefonu z którego SMS był wysłany, 4) Twój nick lub login z gry, 5) Krótki opis problemu, 6) Numer, na który wysłałeś SMS oraz jego treść - ale proszę to odczytać z telefonu komórkowego - z historii wysłanych SMSów. Uwaga: jeżeli nie otrzymałeś SMSa zwrotnego z kodem - poczekaj 1 dzień, zanim napiszesz zgłoszenie reklamacyjne - jak pisałem w punkcie 2 - SMSy dochodzą niekiedy z opóźnieniem.
            W przypadku przelewu - pisz na e-mail: pkozak@op.pl. W e-mailu podaj swój nick lub login z gry oraz krótko opisz problem z przelewem.

9. Kupiłem Smocze Łzy przy pomocy przekazu pocztowego. Jak długo mam czekać, aż pojawią się na moim koncie w grze?
Przekaz wpłacony na Poczcie Polskiej dociera do nas po około 3 dniach roboczych oraz od 1 do 3 dni - dla wpłaty w banku. Pamiętajmy, że weekendy nie wliczają się do dni roboczych.