Balans profesji
Zmodyfikowany: 363 dni temu przez Zły Patryk (111,939)


2013-11-27
Max. obrażenia dla broni magii błyskawic (tylko dla magów) zwiększone o +25%.

Zmiany umiejętności z dnia 2012-12-14
+S Tropiciel ma 50% słabszą głęboką ranę, jeżeli łączy ją z bronią magii zimna
-S Spowolnienie od zimna działa teraz przez 2 tury od momentu zadania ciosu i kumuluje się do dwukrotności otrzymanej wartości maksymalnej (wcześniej wybierana była wartość max. utrzymująca się aż do końca walki)

Zmiany umiejętności z dnia 2012-05-17
* Droga siły, nowe poziomy: wytrzymałość, końskie zdrowie, żądza krwi
* Droga sprytu, nowe poziomy: bandażowanie ran, naturalny unik
* Droga światłości, nowe poziomy: leczenie ran, moc leczenia, błogosławiona ochrona, przywracanie many, chwila skupienia, wzmocnienie many
* Moc leczenia wyłączona dla tropiciela.

2011-10-24 10:10:17

Nowe umiejętności:

1. Swoboda ruchów - Skraca czas ogłuszenia i zamrożenia - dla tancerza ostrzy i łowcy.
2. Precyzyjne błyskawice - Zwiększa minimalne obrażenia ataku magią błyskawic - dla maga, paladyna, tropiciela.
3. Toksyczny wstrząs - Krytyczne uderzenie bronią powoduje zmniejszenie odporności na truciznę atakowanego - dla używających broni z trucizną (głównie tancerz i łowca)
4. Krwawa szarża - Po wykonanym ataku, kosztem 10% maksymalnej wartości życia otrzymujemy przez kilka tur 20% szybkości - dla wojowników. Uwaga - umiejętność nie dodaje 0.2 do SA, lecz zwiększa istniejące SA o 20%.
5. Przebicie ochrony - Zadawane obrażenia są 10% słabsze, ale niszczą odporność na ten sam rodzaj magii, którym wykonano atak. W przypadku ataku różnymi rodzajami magii - niszczone są obydwa po równo (lub następuje losowanie). - dla maga

Inne zmiany:

1. Ogłuszenie / zamrożenie wykonane przez gracza musi teraz zapewnić dwa ataki pod rząd (o ile przeciwnik nie posiada redukcji ogłuszenia). Zmiana będzie korzystna dla powolnych profesji. Przykład: kiedyś łowca wykonywał 3 ataki na 1 atak woja i po ogłuszeniu łowca tracił chwilowo jeden atak; teraz - po ogłuszeniu wojownik wykona kolejny atak.
2. Aury osłabione, z 10 do 7 tur, dodatkowo działają w 50% na siebie, w 100% na grupę. Dotyczy aur szybkości, ochrony fizycznej, ochrony magicznej.
3. Poszerzona umiejętność Celny cios (zmniejszanie szansy na unik) o 3 poziomy.
4. Poszerzona umiejętność Chwila skupienia (przywracanie many) o 3 poziomy (dla wysokopoziomowych graczy)
5. Poszerzona umiejętność Przywracanie many o 4 poziomy (dla wysokopoziomowych graczy).
6. Tropiciel - płonąca strzała nie działa, jeżeli używamy łuku z głęboką raną, dodatkowo obrażenia z płonącej strzały zostały osłabione z 1.0 do 0.9. Podwójna strzała w przypadku ataku na 1 przeciwnika bronią magiczną - druga strzała ma 33% na trafienie, atakując fizyczną jest jak dawniej - 50%.

Podsumowanie dla profesji.

Wojownik:
+ ogłuszenie daje 2 tury z rzędu
+ krwawa szarża
+ celny cios poszerzony
+ wzmocnione bronie dwuręczne (współczynnik z 1.5 na 1.6)
+ bronie półtoraręczne używane bez tarczy mają powiększone obrażenia (z tarczą 1.25, bez 1.52)

Tancerz ostrzy:
+ swoboda ruchów
+ toksyczny wstrząs
+ celny cios poszerzony

Paladyn:
+ więcej many
+ zamrożenie daje 2 tury z rzędu
+ celny cios poszerzony
- osłabienie aur

Mag:
+ więcej many
+ niszczenie odporności magicznych
+ minimalne obrażenia błyskawic
+ zamrożenie daje 2 tury z rzędu
+ zalecenia dla MG o wykonywaniu nowych przedmiotów
- osłabienie aur

Tropiciel:
+ więcej many
+ minimalne obrażenia błyskawic
+ zamrożenie daje 2 tury z rzędu (chociaż tu przeważnie tak było za względu na duże SA)
- osłabienie aur
- płonąca strzała nie działa w połączeniu z głęboką raną, obrażenia osłabione z 1.0 do 0.9
- podwójny strzał - 33% szans na drugie trafienie dla broni magicznych

Łowca:
+ swoboda ruchów
+ toksyczny wstrząs
+ zalecenia dla MG o wykonywaniu nowych przedmiotów
+ troszkę wzmocnione zbroje tylko dla łowcy

2011-07-18
+S na gracza mogą działać maksymalnie 2 czary tego samego typu jednocześnie

Zmiany wprowadzone 2011-03-05 07:12
* Wytrzymałość: 20% silniejsze działanie dla wojowników (hpbon)
* Mnożnik pancerza zwiększony dla wojowników z 1.3 do 1.4.
* Mnożnik pancerza zmniejszony dla tropiciela z 0.7 do 0.6.
* Bonus punktów życia z przedmiotów - mnożnik zmniejszony z 3.5 do 2.8;
* Niszczenie many oraz energii z przedmiotów są ok. 30% słabsze.
* Tropiciel: w walce można używać umiejętności z jednego rodzaju magii, rodzaj magii od broni ma większe znaczenie niż od strzały.
* SA zbroi typowo dla tropiciela obniżone o ok. 20%.
* Krytyczne uderzenie wręcz (wbp) przestało wymagać specjalizacji broni jednoręcznej.

Mechanika gry