Wprowadzenie - Podstawowe umiejętności


Wróć do Wprowadzenie

---

W świecie internetowej gry Margonem wyróżniamy następujące profesje:

Wojownik

To potężna postać władająca białą bronią, głównie dwuręczna, posiadająca dużo życia i potężne opancerzenie. Wojownikami stają się wszyscy gracze, którzy posiadają dużą siłę i wykonają zadania dla mistrza wojowników Glenkusa ukrytego wśród ruin Zburzonej Twierdzy. Dla początkującego wojownika najważniejszymi sprzedawcami są Ernest z Zatopionego Szczytu, Alrik z Torneg i Unil w Ithan.


Łowca

Jeśli usłyszysz świst strzały nad swoją głową możesz być pewny, że masz do czynienia z łowcą. To postać mająca bardzo wysoką zręczność, a jej głównym uzbrojeniem są łuk i strzały. Nosi lekką zbroję i jest bardzo szybki. Mistrzem łowców jest Irminia, piękna łuczniczka, ukryta wśród bezdroży na zachodzie. Początkujący łowca powinien zapoznać się z ofertą Ernesta z Zatopionego Szczytu, Szaragata Czarnego Łowcy z Torneg oraz Huslina w Ithan.


Mag

Potężne moce i zapach ozonu w powietrzu to jedne z wielu konsekwencji posługiwania się magią. Mag jest ubrany zazwyczaj w długie szaty i ustawicznie trenuje swój intelekt, by móc używać potężnych czarów, różdżek i lasek magicznych. Herosem, który uczy już doświadczonych magów jest Estoteles skrywający się w mrokach swojej podziemnej siedziby. Gracz, który chciałby się wcielić w maga, powinien zobaczyć, co ma do zaoferowania Ernest z Zatopionego Szczytu, a później odwiedzić wieszczkę Sarę z Torneg oraz Jarena – wielkiego mędrca, który ma swój pokój na pierwszym piętrze Baraków w Ithan.

Paladyn

Siedzibą dostojnych paladynów jest ratusz w mieście Karka-han. Ci święci wojownicy władają jednocześnie mieczem i tarczą, oprócz potężnych zbroi posiadają zdolności magiczne. Paladyni przede wszystkim rozwijają siłę, ale potrzebny jest im również intelekt. Mistrzem tej profesji jest van Saur zlecający zadania dla śmiałków z wysokości swojego tronu. Początkujący paladyn powinien wprawiać się w walce mieczem, jak zwykły wojownik, a dopiero później rozwijać swój intelekt, by móc skorzystać ze sprzedawcy przedmiotów dla paladynów w Ratuszu w Karka-han.

Tropiciel

Jeśli zauważysz, że strzała, którą zostałeś rażony, sprawiła, że Twoja zbroja pokryła się szronem, to możesz być pewien, że w pobliżu ukrywa się tropiciel. Ta profesja doprowadziła do mistrzostwa połączone techniki łucznicze i magiczne, dzięki czemu stała się prawdziwą zmorą swoich wrogów. Absorpcja magiczna i strzały wykorzystujące moce żywiołów to bardzo ważne atuty odróżniające ich od łowców. Mistrzem tej profesji jest Yrfan, którego na pewno odnajdą podróżnicy na Błędnym Szlaku. Podstawowe wyposażenie tropiciela posiada Ernest z Zatopionego Szczytu, Szaragat Czarny Łowca z Torneg oraz Huslin w Ithan.


Tancerz ostrzy

Wojownik, który trzyma dwa krótkie miecze może wywoływać śmiech, lecz tylko do pierwszego starcia. Tancerz ostrzy używa obu broni zarówno do ataku, jak i parowania ciosów. Jego wielka zręczność nie pozastawia miejsca nieprzyjacielowi na najmniejszy błąd. Mistrzem tej elity wojowników jest Grafinia Nimue zamieszkująca Nithal. Początkujący adepci tej profesji powinni zaopatrzyć się w uzbrojenie u Ernesta z Zatopionego Szczytu, a następnie odwiedzić Alrika z Torneg oraz kowala Unila mieszkającego w Ithan.


Profesję wybiera się podczas rejestracji konta. Do 20 poziomu statystyki bazowe wybiera za nas system, w zależności od posiadanej profesji. Później przy każdym awansie na kolejny poziom doświadczenia można samemu rozdać jeden punkt statystyk.

---

Wróć do Wprowadzenie
Drukuj